Vakantie! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thomas Aalderink - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Thomas Aalderink - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Thomas

14 April 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

De laatste keer dat ik een verslag schreef zat ik nog vol in de studie modus, maar daar ben ik nu uit want het is vakantie! Het is ons gelukt om ons verslag op tijd af te krijgen. De laatste twee weken van het moduul waren hectisch en druk. Lange dagen op school en veel stress hebben uiteindelijk geresulteerd in meer dan 80 pagina’s tellend verslag over onze eigen lodge. In de laatste week hebben we dit plan gepresenteerd en moesten we nog een toets maken.

Nu alles afgerond is heb ik vakantie tot 4 mei want dan begint het volgende moduul. Dit betekent dat ik lekker lang vakantie heb. Tot 22 april ben ik nog gewoon in Port Alfred. Ik heb nog wat dingen die ik wil doen zoals het regelen van een stage, dus daar heb ik nu mooi de tijd voor. Verder vul ik mijn tijd met het lezen van een boekje, hardlopen, spelletjes, etc. Dit is natuurlijk niet vervelend, maar het is met name om de tijd vol te maken tot 22 april want dan vlieg ik naar Kaapstad om daar rond te kijken. Het mooiste van deze reis is dat ik dat niet alleen ga doen want Paulien komt me opzoeken! Ik kan echt niet wachten om weer samen te zijn en samen te genieten van Zuid Afrika. We hebben een mooie reis op de planning staan. We beginnen de eerste drie dagen in Kaapstad zelf, in het luxe Victoria and Alfred hotel. Vervolgens gaan we landinwaarts naar een lodge om daar een safari te doen en een nachtje door te brengen in de natuur. De laatste week zitten we in Simons town, dit is een plaatsje ten zuiden van Kaapstad. We zitten vlakbij zee en hebben een prachtig uitzicht. We verblijven in Aqua Terra. Ik zou zeggen zoek het op en wordt jaloers! Ik kan in ieder geval niet wachten! De weersvoorspelling zijn super! Zo rond de 24 graden en volop zon!

Eigenlijk is dit wel alles wat ik nu te melden heb. Als ik terug ben van vakantie en ben begonnen aan mijn moduul wildlife management heb vast ik veel meer te vertellen! Tot dan!

  • 14 April 2015 - 15:25

    Ina OORBURG:

    leuk om te lezen,heel veel plezier straks,lieve groetjes Ina

  • 14 April 2015 - 15:59

    Astrid:

    Welverdiende vakantie dus! Succes met zoeken van een leuk stageadres. Ik ken er een die daar ook druk mee bezig is ;-).
    Veel plezier met Paulien!

  • 14 April 2015 - 17:18

    Wilma:

    Fijn, dat je eerste moduul is afgerond.
    Geniet van je vakantie en veel plezier tijdens je reis , samen met Paulien.

    Lieve groet van Wilma

  • 15 April 2015 - 13:32

    Tessa:

    Oeeh klinkt leuk! Vakantie tot mei.. Dat is het feestje vopr jou ook alweer bijna afgelopen. Het gaat zo snel, echt gek. Geniet van je vakantie en have fun with your girlfriendd!!

  • 15 April 2015 - 20:06

    Pa:

    Ha zoon,

    Fijn dat je vakantie hebt en dat Paulien komt, maar heb je dit moduul wel gehaald? Het is tenslotte niet één grote vakantie, maar eigenlijk toch gewoon hard werken. Of heb ik ergens iets gemist?

    Veel plezier zoon, maak er iets moois van.

    Groeten,

    je pa

  • 17 April 2015 - 15:15

    Henk:

    Tja Thomas, dat klink allemaal als muziek in de oren. Geniet van je vrije weken en het bezoek aan Kaapstad met Paulien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 2474

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Grand Tour Zuid Afrika

Landen bezocht: